pondělí 24. září 2007

Výlet po Jižní Korei - jak se parkují auta

Spaní v "Sauně" mě naprosto potěšilo... Vyspal jsem se vyborne:)
Vstal jsem asi v 11 hodin a jelikz ostatni jeste spali, mel jsem dost casu na to si dat snidani v malem "baru", zkontrolovat vsechny e-maily a pote mi zbyl cas na to dat si vybornou saunu, tak jak ji zname my. Po saune jen dlouha sprcha a pak jsem uz jen cekal, az se vzbudi ostatni...
To netrvalo dlouho, moji spolucestujici (Misa, Jeroen a Met) se take vysprchovali a vydali jsme se na dalsi cestu.
Jelikoz jsme ze sauny vylezli asi ve 2 odpoledne, bylo nutne se najist. Vsichni jsme byli celkem hladovi. Vyzkouseli jsme jednu z dalsich milionu malych restauraci a pote jsme se vydali hledat darek pro Sang Hwa rodice. To je nas kamarad, u ktereho budeme pristi 2 noci spat.
Do jeho mesta Ulsan jsme se dostali okolo 6 vecer. Sang Hwa na nas cekal na jedne nadherne plazi, ale jako cely vylet zas prselo, takze jsme se opet nemohli vykoupat v mori (a byli nadherne vlny. udelal jsem par fotek a nejake video, ale na internet je budu moci dat asi az nekdy pozdeji). Odtud jsme se vydali k jeho kamaradaum na takovou malou party. Bylo tam asi 16 lidi, z toho asi 6 nebo 7 mezinarodnich studentu ci ucitelu. Bylo to docela dobre, jedli jsme Vietnamske jidlo a vazne chutnalo (fotky zase dodam. mam vyfoceno naprosto vsechno;)). Po te jsme se vydali do jednoho mensiho klubu, kde jsme zustali asi do 1 v noci. Jelikoz jsme vedeli, ze budeme spat u Sang Hwa rodicu, rozhodli jsme se jet domu drive. A taky jsme se vlastne potrebovali vyspat...;)
Do jeho domu jsme se dostali cca ve 2 v noci. Chvilku jsme si povidali, stridali se ve sprse a pak sli spat... Meta porad vrtalo v hlave, jak je mozne, ze je parkoviste tak brutalne precpane a nektera auto podle nej nemohla vubec vyjet ven. Tak jsem mu rekl, at to jdeme zkusit, protoze mi Sang Hwa rekl, ze auta nejsou zabrzdena a jen je popostrcis a udelas si prostor pro vyjezd (neco jako velka hra Tetris:P). Asi ve 3 jsme se rozhodli to jit zkusit. FUNGUJE TO! Fakt staci popostrcit auta nejakym smerem a je to. Video z cele akce bude zase v budoucnu na internetu, protoze nikde jinde jsem nic takoveho nezazil.
Dobrou noc..........


Tak takhle nějak vypadá "Sauna" - všichni spí všude:)



Fotky ZDE.

Žádné komentáře: