středa 19. září 2007

Filmový klub - My Sassy Girl

Ajou University má pro mezinárodní studenty připraveno mnoho aktivit. Mezi ně patří i filmový klub, kde se pouští korejské filmy. Prvním z filmů, které jsme zatím mohli shlédnout je snímek My Sassy Girl Je to komedie o dvou mladých lidech, kteří spolu začínají vztah, ale něco není v pořádku, oni se odloučí, ale po několika letech se zase potkají a dají se dohromady... Stručné, že? Těžko popsat komedii, která se odehrává velice rychle a vlastně vůbec jsem se u tohoto filmu nenudil. Docela mě mile překvapil, jak můžou být neamerické či neevropské filmy dobré. Je v nich spatřitelný docela velký rozdíl (asi hlavně v tom, že tam hrají jen Korejci:D). Ale celý ten film je zkrátka tak nějak nepopsatelně jiný, než to, co známe. Kdo má možnost se na něj kouknout (využijte svých schopností...myslím tím, že máte nohy, zvedněte se, zajděte do videopůjčovny a udělejte si korejsko-filmový večer).

P.S.: Ten obrázek vlevo je přebal video kazety nebo DVD;)

3 komentáře:

Kolosální žrout řekl(a)...

Právě MSG u mě před dvěma lety v podstatě odstartovala jihokorejskou filmovou mánii. Mezi filmovými fanoušky je tahle nádherná romantická komedie hodně profláklá (viz čsfd). Zatím jsem ji viděl tak sedmkrát a Epilog mě pokaždé dostane na kolena. Korejské romantiky mám nejraději. Jsou sice prosté nějakých tělesností, ale čisté a nabité emocemi. S Jun Ji-hyun bych doporučil ještě Il Mare (Siworae, Američani ho zremakovali jako Dům u jezera se Sandrou Bullock) a Daisy (Deiji). Zaujmout by tě mohl i rozporuplný Windstruck, jenž má snad ten nejnádhernější soundtrack, co jsem kdy slyšel. No jo, nahrál ho Pražský filharmonický orchestr :) Jinak si určitě sežeň něco s krásnou Son Ye-jin. Třeba The Classic, Lover's Concerto nebo A Moment to Remember. Moc rád mám ještě ...ing s Lim Su-jeong nebo Our Happy Time s Lee Na-yeong. Je toho dost, a kdyby tu byl Vojta, tak ti toho ještě doporučí ranec :) Co se týče MSG, tak Američané právě natáčejí remake s blondýnou Elishou Cuthbert v hlavní roli. Netěším se.

jakudo řekl(a)...

Diky za typy. Určitě se po něčem kouknu a asi toho tady ještě docela dost uvidím, protože ty promítání tady mají být celkem pravidelně:)

Vojta řekl(a)...

Ahoj, tak Vojta už je tady. My sassy girl je naprostá klasika a odstartovala mánii už u hodně filmových fanoušků. Ani já nebyl vyjímkou. Filmů k doporučení je spousta, ty nejzásadnější napsal už Tombac. Já mám za vrchol korejské romantiky A moment to remember. Ale nejen romantika se natáčí v Koreji. Jméno Kim Ki-duk pravděpodobně znáš, skvělé filmy točí i Park Chan-wook (JSA, Oldboy, Sympathy for mr. Vengeance atd.), pokud máš rád horory, tak si taky přijdeš na své. Je toho spousta.