sobota 15. září 2007

Everland

Ve východní Asii je několik obrovských zábavních parků. Tento pátek jsme se rozhodli, že jeden z nich navštívíme. Jmenuje se Everlande a je asi hodinu cesty autobusem od našich kolejí.
Z kolejí jsme se vyhrabali asi o půl 11, protože někteří předešlou noc proflámovali (jako vždy) a za pár minut už jsme dobíhali autobus č. 6000, který nás měl dovést k zábavnímu parku. Cesta byla celkem dost hrozná, protože autobus měl rozbitou klimatizaci a ta jela pořád naplno, takže jsem málem umrzl...
Nicméně jsme dorazili na parkoviště u parku a venku svítilo krásně sluníčko, takže jsem hned roztál;) Abych pravdu řekl, tak jsem čekla něco většího, kde bude mnohem víc lidí, ale zase na druhou stranu jsme stihli projít vše a nikde nebyly dlouhé fronty (max 30min. Pro srovnání, když jsem byl v USA v zábavních parcích, tak byli sice mnohem větší a bylo tam víc lidí, ale nedalo se to za jeden den stihnout a na atrakce se čekalo i 1,5 - 2 hodiny).
Samozřejmě jsem pořádě fotil, ať už lidi, atrakce, zvířata (v areálu je i malé safari, které je fakt moc pěkné) a samozřejmě jsem všude natáčel video (i když to bylo zakázané).
Navečer začalo docela hodně pršet, ale to jsme uš naštěstí měli vše za sebou. Čekala nás jen cesta k autobusu a pak z autobusu na koleje. V těchto pár minutách jsem promokl tak, že to vypadalo, jako bych se sprchoval oblečený (taky jsem pěkně promrzl). Ale naštěstí mě zachránila horká sprcha:)


Fotky z včerejšího Baseballu ZDE.
Fotky z Everlandu ZDE.
Videa ZDE.

Žádné komentáře: