pátek 7. září 2007

Čajovna

Jelikož mám rád čaje a v Čechách do čajoven chodím celkem často, chtěl jsem vyzkoušet tuto kulturu i zde. Bohužel jsem byl trošku zklamán. Korejci čaj extra moc nepijí a když, tak je to stejné jako u nás doma. Třeba čajovny jsou velice podobné jako u nás, jen nabídka je menší, protože o to není takový zájem. Jak jsem se později dozvěděl, tak nejzajímavější čajovou kulturu mají v Japonsku. Tam jsou dlouhé čajové obřady, které trvají i několik minut a je to celé takové vážně. Kdežto v Korei jen uvaří čaj, nalijí do hrníčku vypijí a je to - naprosto stejné jako doma...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jakub,

Since i I do not understand your beautiful czech language can you explain to me what this is and where.... it looks really nice. And secondly, the way you put these foto's in like this in your post is really good, can you teach me??

Adios

Matt

jakudo řekl(a)...

It is place like restaurant, but they have just a tea.
And Yes, I can teach you, how to put the picture like this:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tak to já jsem s čajem v koreji byl spokojený. Je pravda že jsem nebyl v soulu ale na venkově a vařili jsme si ho sami. Zkus třeba bori-cha (z praženého ječmene) nebo hyeonmi-cha. Mnam! Jinak čajovnu jsem snad ani neviděl, všude jen starbucks a jeho klony...

jakudo řekl(a)...

to je fakt, nejsou tady vidět, jen ty Starbucksy atd... Ale já byl pozván mými korejskými spolubydlícími a v jedné ze zapadlých uliček jsme jednu čajovnu našli:)
A ty čaje co píšeš určitě zkusím;) dik za typ!