pátek 7. července 2006

8.den (pátek 7.7.2006) - kino

Každý pátek je se školou nějaká akce.

Dopoledne je škola tak jako vždy, ale odpoledne je pro všechny skupiny nějaký program. Tento pátek byli 2 možnosti. Buď jít na největší miamský otevřený bazén nebo do kina. Já si vybral kino, protože jsem si řekl, že vody si ještě užiju hodně. Ale tentokrát to bylo celkem jedno co si člověk vybral, protože údajně asi 20min po příchodu na bazén začala velká bouřka a všichni museli z vody a my, co jsme šli do kina jsme si (ovlivněni reklamami v TV) vybrali film Superman. No větší slátaninu jsem snad neviděl. Zlatej originál... Z kina jsem odešel asi po hodině a půl, protože za tu dobu film nedospěl ani k hlaví zápletce. Alespoň jsem měl víc času na to jít půjčit auto. Zkusili jsme 2 půjčovny, ale nakonec jsme si auto zamluvili na sobotu na 9 ráno přes internet. Chvilku jsme plánovali jak by ten víkend mohl vypadat a pak už jen spánek, abych jsme byli na cestu pořádně připraveni.

Žádné komentáře: