pondělí 3. července 2006

4.den (pondělí 3.7.2006) - první den školy

Do školy jsem se dostal s pomocí mé spolubydlící, která mi vysvětlila, jak se do školy vůbec dostanu, jak funguje doprava a podobně.

Ve škole nás hned uvítala plnoštíhlá černoška Lisa (pravděpodobně něco jako ředitelka) a poslala nové studenty do jedné třídy. Co jsem fakt nečekal bylo množství studentů...množství českých studentů:( Ve třídě nás bylo asi 6čechů a 1slovák. Je to fakt hodně a trošku mě to mrzí, protože nejsem tak nucen mluvit anglicky, jako kdyby tam byli jen z jiných zemí. Ale co už... Ve škole je povoleno mluvit pouze anglicky;)

Nicméně jsme byli Lisou seznámeni s nějakým běžným chodem školy a začali jsme psát rozřazovací test. Dle mého názoru byl docela hodně těžký. Skládal se ze 2 částí, a to poslechu a čtecích cvičení. No ale jakýmsi zázrakem se mi to podařilo napsat na 475b/1000b. Po testu byla krátká přestávka a pak malinký pohovor s Lisou. Ta mě dala do intermediate skupiny. Také jsem se s ní domluvil na refundaci mého problému s dopravou z letiště. Slíbila mi, že mi taxi proplatí...

Po škole jsme se šli s Čechama kouknout do Downtouwnu. Je tam hromada obchodů s perfektními cenami. Už mi chybí jen ty milióny peněz:)...ale stejně si něco pěkného koupím.

Prošli jsme si teda takovéto centrum a pak jsme se každý vydali do svého domu či hotelu.

Žádné komentáře: