sobota 15. července 2006

16.den (sobota 15.7.2006)

3:45 - budíííííííčeeeek!!! Tak brzy jsem už dlouho nevstával. Ale co, zvládl jsem to. Nabral jsem Lindu a Janu (jsou to sousedky), pak jsem se vydal pro Ho Joona, Marka, Minga a Yitu a vydali jsme se na cestu. Nejtěžší bylo dostat se na správnou silnici. Bylo sice jasné, že máme jet na sever, ale po které silnici? Jejich systém dálnic jsem dost dobře nepochopil. Jejich rozdělování 6-8 proudé dálnice do 3 směrů a křižování jich ve více než 2 úrovních je dle mého názoru velice chaotické. Nicméně jsem to jakýmsi zázrakem zvládl a najel jsem na silnici I95, která nás měla dovést až do Orlanda. Z internetu jsme si stáhly přesný popis, kde jak zahnout, aby jsme se dostali až k hotelu. Z Miami jsme se vymotali asi okolo půl 6.

Cesta tam byla dlouhá asi 225 mil a trvala nám asi necelých 5 hodin. Nejprve jsme se chtěli ubytovat na hotelu, ale jak jsme zjistili, že zapsat se je možné nejdříve ve 2 hodiny odpoledne. Sice to nebyl nějaký problém, ale zdrželo nás to. Mohli jsme místo toho jet přímo do Disneworldu. No co...

DisneyWorld se skládá ze 4 zábavních parků a my jsme si vybrali MGM. Jak jsme zjistily, tak tenhle park není moc zaměřen na atrakce, ale je spíš o filmech, které Disney natočil a o tom, jak se ty filmy točí, jak se dělají efekty a podobně. Viděli jsme šou s Indiana Johnsonem, letěli jsme vesmírem s raketou z Hvězdných válek, shlédli jsme předváděcí šou s autama a kaskadérskýma kouskama, podívali jsme se do 4D kina, viděli jsme Mickey Mouse, Kroniku Narnie a mnoho dalšího. Naštěstí tam byli i nějaké atrakce. Nejlepší dvě byli Aerosmith - menší horská dráha, která se jela ve tmě a okolo nás byli pouze neonové nápisy a obrázky. Bylo to naprosto perfektní:) a druhá atrakce byl hotel, kde jsme si sedli do jakého si výtahu, který chvíli projížděl "strašidelným hotelem", ale to nejdůležitější bylo, že z ničeho nic jsme se propadli asi o 3 patra níž. Hned na to nás to vystřelilo zpátky asi o 5 pater výš a zase nás to nechalo spadnout. Pak znovu nahoru a dolů, několikrát po sobě. Nejzajímavější na tom bylo, že hotel byl postaven na kopci a některá patra byla otevřená a bylo vidět ven...kdo mě zná ví, že nemám rád výšky...:) Tyhle 2 atrakce jsme šli hned několikrát...

Park se zavíral asi v 10, takže jsme chvilku před 10 vypadli a jeli jsme se konečně ubytovat. To proběhlo celkem rychle, protože jsme měli rezervaci. Chvilku jsme se čvachtali v hotelovém bazénu a jak nás přepadl hlad, jeli jsme do města na malou večeři. Okolo půlnoci jsme šli spát, aby jsme byli odpočinutí na druhý park...

Žádné komentáře: