neděle 9. července 2006

10.den (neděle 9.7.2006) - 2.den 1.výletu

Jelikož se nikomu moc nechtělo vstávat, tak jsme si budíček udělali asi až kolem 10:00:) Holky šli do bazénu a já s klukama jsme si šli ulovit něco k snědku do místních fast foodů. Já jsem si přál zajít do Dankin Donats a chtěl jsem vyzkoušet jejich koblihy...jsou naprosto výborné. Měl jsem jahodový a vanilkový (jak jinak:)). Kluci si pak zašli do KFC na kuřátko.

V hotelu se mi stala zajímavá věc, potkal jsem Pepu (Čecha), který tam pracuje už asi rok a pů a je tam velice spokojený:) Chvilku jsme pokecali co a jak a pak už jsme se museli odhlásit z hotelu, aby jsme nemuseli platit další noc...

Našim nedělním cílem byl národní park Everglades. Jeli jsme tam asi 3 hodiny...docela nuda, protože všichni usnuli, ale alespoň se mi podařilo naladit rockové rádio:) Do parku jsme přijeli bohužel trošku pozdě a už jsme nestihli projížďku na motorových člunech (ale už jsme si ji naplánovali na jiný den). A tak jsme si jen prošli 2 trasy, které byli nejblíže. I to nám trvalo velice dlouho. Strávili jsme tam snad víc jak 3 hodiny, ale stálo to za to. viděli jsme aligátory, želvy, jakýsi kobylky a podobně. Bylo to hodně zajímavé.

Po opuštění parku jsme se vydali rovnou domů. Odvezli jsme Ho Joona domů jelikož všichni ostatní bydlíme na jedné ulici, tak naše další zastávka byla celkem jasná; 96 Terrace...

Žádné komentáře: