sobota 1. července 2006

2. den (sobota 1.7.2006)

Je zajímavé, jak může být časový posun těžký. Vstal jsem asi ve 4 ráno (v Čechách asi 10 dopoledne) a už jsem nemohl usnout...

Ráno jsem se dozvěděl, že v našem domě bydlí ještě jedna studentka. 25ti letá Min-young z Korei. Jelikož byl Dane celý den v práci a Julie se vrací z New Yorku až v neděli, tak mi všechno v domě ukázala ona. Věci jako, kde je co v ledničce, kde je spižírna a podobně jsou přeci velice důležité:) Jelikož jsem byl pořád docela unaven z cesty, tak jsem celý den strávil doma. Venku jsem byl jen chviličku, protože je tam obrovské vedro (bylo 79°F asi 30°C) a v domě mají klimatizaci a příjemných cca 22°C. Celý den jsem koukal na TV, jedl a povídal si s Min-young. Večer jsem byl docela brzy unaven a asi v 8 jsem šel zase spát.

 

Žádné komentáře: