pondělí 27. srpna 2007

Tak to tu je. Začala škola

Dneska poprvé do školy. Docela jsem měl i strach jaké to bude. Budu jim rozumět? Budou hodní? Co když mi to nepůjde? Cítil jsem se asi jako prvňáček, kterej už o škole slyšel a prostě z ní má strach.
Naštěstí můžu říct (po 3 přednáškách), že to snad tak hrozné nebude. Rozuměl jsem, chápal jsem smysl, věděl jsem co říct...takže vlastně dobré:) Zatím všichni profesoři studovali v USA a mají velice dobrou angličtinu. Rozumět jim tedy není zas tak velký problém. Občas je poznat, že angličtina není jejich rodný jazyk, ale jako velký problém to nevidím. Dnes mám před sebou ještě laboratoře - to bude možná trošku problém, protože začínají v 6 večer a končí až, pro Čecha neuvěřitelně pozdě, 10 hodin večer!!! No snad se to nějak přežije;)

Také musím zmínit ještě dnešní oběd v menze. Měl jsem velice zvláštní kombinaci jídel. Téměř klasické špagety (s tím rozdílem, že místo obyčejného masa tam byla nasekaná chobotnice), k tomu vývar z Kimči, rýži a jako třešínku na dortu sladká buchta... Velice zajímavá kombinace, ale také velice dobrá:)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

První školní krůčky máš za sebou...;)...jen třeba kvuli mne sem piš více o tom jídle;)at taky vím co jíš:-D....chobotnici jsem kdysi měl a vubec není špatná...:)

jakudo řekl(a)...

Tak něco o jídle jsem už napsal, snad se Ti to bude líbit, ale ještě chystám celý článek o korejské kuchyni:)