sobota 1. března 2008

Seoule těš se, Kuba přijíždí!!!

Tak a je to tady. Minulý týden jsem se začal stěhovat. Všechno začalo tak jako když jsme přijeli s Míšou poprvé do Korei. Minulý pátek jsem se musel odstěhovat z kolejí v Ajou University, ale na koleje v Seoul National University of Technology jsem se mohl přestěhovat až dnes. Takže co s tím týdnem mezi tím?! Ubytoval jsem se na hotel. A to přesně na ten samý, kde jsme s Míšou byli ubytovaní, než jsme se mohli nastěhovat na Ajou koleje. Po týdnu stráveném v tomto malém a krásném hotýlku v centru Suwonu jsem se konečně přestěhoval na novou kolej. A musím uznat, že je velice pěkná. Nová budova dostavěná teprve loni, takže vše je velice kásné a moderní:)

Tak to je to něco málo, co vlastním v Korei...


Tak takto vypadá mé nové bydlení. Buňka se 3 pokoji po 2 lidech se společným obyváčkem, koupelnou a záchodem.

Všechny fotky najdete ZDE.

6 komentářů:

ivan řekl(a)...

tak at se ti v Soulu dari, ivan

Kolosální žrout řekl(a)...

Kolej vypada paradne. Kdyz si vzpomenu na stredoskolsky intrak, ve kterem jsem bydlel 6 let... To se neda uz podle fotek srovnavat. :)

jakudo řekl(a)...

Diky Ivane:)

To tombac: no ja jsem z nich byl velice překvapen:) Nikdy jsem takové koleje neviděl;) ...ale i tady to má své mouchy, ale o těch příště;)

Martin Vlnas řekl(a)...

taky jsem minuly semetr bydlel v necem podobnem, parada. jediny problem byl, ze to bylo daleko od skoly.

hele, kdyz ses ted v nasem velkem mravenisti, nedame nekdy draz korejskych bloggeru? co ty na to?

jakudo řekl(a)...

No já nejsem vůbec proti. Ale možná bych to udělal spíš jako sraz Českých občanů třeba v hospodě Praha... Českých blogerů by nás asi moc nebylo:D
Co Ty na to? Třeba víkend...

Anonymní řekl(a)...

zdravim vas blogeri,

nahodou jsem narazil na vase stranky a je to supr, ze jsou i nejaci cesi v Soulu, ja bydlim kousek od hospody Praha, tak bych se kdyztak pripojil...:-) kdyz by jste se na pevno domluvili pisnete mi email na lukas.vecer@seznam.cz diky