pátek 28. března 2008

Družíme se s Asií:)

Jak pořád a nepřetržitě zjišťuji, Asiati jsou děsně družní. Dneska jsem po škole tak nějak dorazil domů a spolubydla (z Číny) mi jen tak suše oznámil, že za hodinu se vyráží do hospody. No, jelikož je pátek a mě se nechtělo být samotnému na pokoji, tak proč ne:)
Kromě jejich oblíbeného družení mě zase jako vždy překvapila jejich neschopnost jakékoliv organizce:D Nejenže jsme asi půl hodiny stáli před kolejema a pořád na někoho čekali, pak další půlhodiny stáli před knihovnou a čekali na další lidi, ale pak asi další půlhodiny hledali hospůdku, kam by se dalo sednout... Naštěstí jsme jednu příjemnou našli.
Jako vždy, když se Asiati někde baví, tak objednali hafo moc jídla (vesměs samé možské potvory a jeden talíř s něčím, co je mezčlánek mezi hranolkami a kroketami). Nicméně jsem většinu jako vždy ochutnal. Někdy jsem byl překvapen mile, někdy velice nemile, ale to k tomu ochutnávání už tak nějak patří.
Dnes se nás sešlo docela hodně. Bylo nás asi 15, z čehož byli 3 Taiwanci, 2 Číňani, 1 Čech a zbytek Korejci. Byla to jako vžy skvělá asijská párty, která se perfektně vyvedla až do konce. Během našeho hodování jsme zjistili, že 2 servírky byly z Číny (před nimi jsme docela zamachroval s Čínským pozdravem NiHao a poděkováním ŠieŠie) a tak jsme to naše poznání museli hned zapít (já teda dnes nepil vůbec, protože jsme na to nějak neměl chuť (a Soju mi navíc pořád nechutná), jídlo bylo pro mě mnohem důležitější, jelikož jsme nějak zapoměl na večeři).
A jak to tady už na univerzitě bývá, museli jsme o půlnoci být na kolejích, jinak by jsme se dovnitř nedostali...

Fotky ZDE.

Žádné komentáře: