pátek 21. března 2008

Pokojová Pizza párty

Jelikož jsem dokázal svému spolubydlícímu nainstalovat na jeho počítač antivirus, stal jsem se pro něho počítačovým bohem:D Na oplátku mi chtěl koupit pizzu. A proč vlastně ne, mám ji rád a večer se docela hodí. Ale nečekal jsem, že z pizzerie přijede s několika pizzami a spoustou kamarádů:) Musím uznat, že jsem chápal, jak se cítí menšina. Samý Asiat a všichni se bavili (Korejsky nebo Čínsky) a já jim vůbec nerozuměl....i když jsem se samozřejmě tvářil, že vím o co de;) ..naštěstí zvládali obstojně i Angličtinu;)
Musím uznat, že to bylo fakt příjemné posezení, i když trošku nelegální, protože holky na chlapecké buňce...hmmm, nemožné;)
Co považuji za úspěch? Číňany a Taiwance zdravím Čínsky, a oni mě zdraví na oplátku hezkým českým "Čau":)

Fotky ZDE.

Žádné komentáře: