sobota 16. června 2007

Poprvé na motorce, WTCC Brno.

Naši odjeli na Slovensko a co já s bratrem doma. Přeci se nebudeme nudit;)
Brácha sehnal minulý týden několik volných lístků na WTCC (mistrovství světa cestovních vozů) v Brně, tak se rozhodl, že ještě s pár klukama sednou na motorky a pojedou. No jo, ale já přeci nezůstanu sám doma;) Na to, jak jsem neměl rád motorky jsem zavolal Frantovi, jestli mě nevezme s sebou a on na to, že jasně... Hrůza - měl jsem smrt v očích. Bylo to mijich prvních 100km na fakt silné motorce (konkrétně Suzuki TL-1000r). Sice jsem neřídil a jel jsem jen jako spolujezdec, ale i tak to pro mě bylo občas dost děsivé. Ale přesto všechno můžu říct, že to byl výborný zážitek. Motorku si sice nekoupím, ale vůbec to nebylo špatné;)
Na brněnský okruh nás jelo 5. Já, brácha, Franta, Ondra a Fugas (kdo by taky nejel, když je vstup na volňásky:)). V sobutu se jeli závody International Formula Master, Škoda Octavia Cup, BMW 1 Challenge a Sports Car Challenge. Mezitím bylo několi volných tréninků, které mě přišli teda nejzajímavější, protože jezdili všichni dohromady:)
Fotek bohužel nemám moc, protože se rozbil foťák. Ale pár jich mám... TADY



Žádné komentáře: