pátek 16. ledna 2009

The Umbilical Brothers

Je to už několik měsíců, co jsem tohle australské duo viděl poprvé na youtubu. Včera jsem strávil asi 2 hodiny sledováním částí jejich představení na youtube a musím se o to s Vámi podělit.
O koho vlastně jde? Jsou to dva skvělí chlápci, David Collins and Shane Dundas. Potkali se už v roce 1988 v jazzové třídě na universitě v Sydney. Jejich vystoupení jsou zaožená na mimice, vyluzování různých zvuků a občas krátkých jednoduchých větách, kterými jen podtrhují už tak dost dobře zpracované situace.
Ve spod tohoto článku je video, které jsem viděl jako naprosto první. Odehrává se ráno v koupelně...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Super! :)
Také gratuluji k nominaci na Blog Roku na eMagu!

Anonymní řekl(a)...

Tohle je vážně půvabné, jsem moc ráda, že jsi to pro nás vytáhl na světlo boží, já tuhle dvojici vůbec neznala. :-)