středa 7. ledna 2009

Nominace Blog Roku 2009 na serveru eMag.cz

Každý, kdo mě zná ví, že jsem na internetu jako doma, a tak není moc velkou náhodou, že jsem na serveru eMag.cz našel novou soutěž o blog roku. No a nebyl bych to já, kdybych se hned někam nepřihlásil, takže jsem to zkusil a přihlásil se. K mému překvapení přišel dnes E-mail od šéfredaktora tohoto serveru, pana Saši Doktora, že můj blog byl nominován (děkuji moc!). A ještě s větším kupodivem jsem dnes zaznamenal docela příjemné zvýšení návštěvnosti mém blogu (doufám, že ne poslední zvýšení, haha^^). Vždy mě potěší, když na svém počítadle vidím, že někdo na mé stránky občas zabrouzdá :)

Rozhodně se nikdo nebojte a pokud vlastníte blog, tak se neváhejte také přihlásit. Stačí kliknout vlevo nahoře na ikonu této soutěže:)

Hodně štěstí všem bloggerům!!!

Žádné komentáře: