pondělí 21. dubna 2008

"Zahrál" jsem si v divadle:)

V neděli jsem neměl co na práci, tak jsem se rozhodl něco podniknout. Jenže co?, říkám si. Naštěstí jsem člověk internetu znalý, našel jsem si tedy stránky se zajímavostmi z Koreje (odkaz ZDE). Ze všelijakých možných záležitostí mě nejvíc zaujalo divadelní vystoupení s názvem "JUMP". Trošku jsem projel internet a četl jsem samá pozitiva:) takže jsem měl vybráno. Jedinné, čeho jsem se trošku obával byla cena - 50000wonů (cca 800Kč), ale naštěstí jsem se neubránil a šel jsem.
Představení má celkem sturčný děj, nikterak zajímavý (do jakési rodiny učitele Tei-kwon-da přijede student, který se zamiluje do jeho krásné dcery, v půlce rodinu přepadnou lupiči,....), ale styl, jakým je celé představení pojato je víc než zajímavý. Téměř vůbec se v ději nemluví a když, tak jen velice stručně a v pár slovech. Vše je odehráváno pomocí bojového umění a to naprosto dokonale!
Kdokoliv, kdo bude mít jakoukoliv šanci na toto představení jít, jděte! A není to až tak nemožné, protože tahle divadelní skupina jezdí i po světě, tudíž nemusíte nutně do Jižní Korei (i když to doporučuji nejvíc;)).
Celá hra je podbarvena skvělou hudbou, která kombinuje Rock s tradičními korejskými hudebními prvky. Představení je celkem komické:)
V půlce představení byl zajímavý moment, kdy otec rodiny vstoupil do publika, s pár lidmi prohodil nějaké slovo, až se zastavil u mě, zeptal se (anglicky) na pár otázek a nakonec mě vytáhl na pódium, kde jsem měl "bojovat" se strýcem:D no bylo to celkem komické (hlavně, když u mě najednou "našli" obrovskou sekeru, nunjaky, mačetu, bojovou tyč,...) a měl jsem úspěch, leč mě docela štve, že v divadle bylo přísně zakázané fotografovat a já s sebou tím pádem neměl ani foťák. Útěchou mi může být alespoň kniha o této hře, kterou jsem po svém výkonu dostal:)
Na youtube jsem našel nějaké video, předpokládám, že je to odhrané v USA, ale pro představu to stačit bude (herci jsou stejní;))

Odkaz na stránky o této hře ZDE.

2 komentáře:

Vojta řekl(a)...

No podle té ukázky to asi bylo skvělý a i docela vtipný. Jak jsi psal, že tě do toho zatáhli, tak jsem si hned vzpomněl, jak mě v Kjongdžu zapojili do travesti:)

jakudo řekl(a)...

:D jj, to jsem na Tvych strankach kdysi cetl;) proste byt beloch v Asii znamena byt stredem pozornosti...jak obrovsky magnet na pozornost:D