čtvrtek 10. dubna 2008

Tradiční Korea

Minulý víkend se nám v Korei udělalo krásné počasí, a tak jsem si řekl, že se toho musí využít. Mým kanadským kamarádem Kaithem jsem byl upozorněn na zajímavou akci. V Seoulu, poblíž zábavního parku Lotte World je totiž malé pódium, aréna, či jak to nazvat, kde každý víkend budou vystoupení tradičního korejského umění. Bohužel na internetu nebylo jasné, zda to začíná sobotou nebo nedělí, tak jsem se tam pro jistotu vydal už v sobotu. Naneštěstí to začínalo až v neděli:) Nicméně mě to nijak nemohlo vadit, protože počasí bylo víc než nádherné a v přilehlé části tohoto prostoru je nádherný park, takže jsem si ho alespoň mohl v klidu projít, pročistit hlavu, a užít si toho nádherného počasí:)
V neděli mi to nedalo a vydal jsem se na to samé místo znovu. Tentokrát se představení už konalo a nemělo to nejmenší chybu! Hlavně z vystoupení 2 skupin bubeníků jsem byl naprosto unešen a téměř celou dobu, kdy hráli mi běhal mráz po zádech. Škoda, že video nemůže zachytit tu pravou hudbu, která tam zněla. Ale snad i tak vám videa trošku přiblíží, jaké to bylo. Kromě již zmíněných bubeníků se během asi 2 hodin představili ještě tanečnice, zpěvačky, zvláštní hudebníci, kteří měli na čepicích přivázané dlouhé stuhy a během jejich hraní pomocí všelijakého motání hlavy vytvářeli různé stuhové obrazce...velice působivé. Jelikož na mě tohle představení zapůsobilo velice moc, pravděpodobně ho navštívím ještě alespoň jednou (mělo by to být pokaždé jiné, tak jsem zvědav).

Odkaz na fotky ze soboty ZDE.
Odkaz na fotky z neděle ZDE.

Žádné komentáře: