pátek 18. ledna 2008

Míša už je doma...

A je to tady...:(
Míša mi odjíždí zpět domů do Čech a mě tady nechává samotného úplně napospas všemu korejskému.
Letadlo jí letělo až někdy okolo 2 hodiny odpolední, ale jelikož jsem věděl, že asi o hodinu dříve odlétá můj spolubydlící Kwan studovat do New Yorku, tak jsme se vydali na letiště už časně ráno. Přeprava byla docela zajímavá, protože jsme měli cca něco okolo 5 zavazadel (z toho asi 1 bylo moje:D). Největší problém byl nástup a výstup z autobusu.
Po odbavení zavazadel jsme ještě s Míšou, Kwanem a jeho kamarádem zašli na malou snídani do místního fastfoodu a pak už jsem je jen doprovodil k bráně do bezcelního prostoru, kam mě už nepustili.
S Míšou jsem mluvil už dnes ráno, když se vrátila v pořádku domů...
Bude se mi tady po Tobě stýskat Míšo!!!
Užij si to doma v Čechách a nezapoměň na to, co všechno jsi tady prožila...

Odletěla 17.ledna 2008 ve 13:50 seoulského času.

Žádné komentáře: