úterý 11. prosince 2007

Nejlepší přátelé

Musím se pochlubit:) V pondělí si jen tak jdu z oběda okolo vrátnice a vidím, jak na tabuli, kam se píší jména lidí kterým došla pošta, je napsáno moje jméno. Tak se ptám vrátného, cože to má znamenat, že vůbec nic nečekám a on mi vrazil do rukou balík. Samozřejmě jsem byl nadšen, že mi někdo napsal, ale taky jsem byl trošku nervózní, co to může být.
Okamžitě jsem utíkal na pokoj a nedočkavě roztrhával tu krabici, aby se na mě začaly valit balíčky s gumídkama, lipa, polomáčené, sklenice s gulášem, dopisy a inteligentní plastelína:)
Absolutně jsem netušil, co se to děje...moji skvělí, nejlepší přátelé mi poslali k narozeninám balíček a vůbec mi o tom neřekli!!!:) Jejich účel to naprosto splnilo. Byl jsem absolutně nadšen a hrnuly se mi slzy radosti do očí.
Pájo, Jani, Inčo, Marťo, Davide, Zdendo
...strašně moc Vám děkuji, protože tohle byl ten nejlepší dárek, který jsem mohl dostat a jsem přesvědčen, že přátele jako jste Vy, mi může kdokoliv závidět!

Žádné komentáře: