čtvrtek 6. prosince 2007

Český Kubismus a festival českého humorného filmu

Nedávno jsem dostal E-Mail od české ambasády, že v Soulu v jednom z kulturních center bude probíhat výstava českého Kubismu a zároveň budou denně pouštět několik českých humorných filmů. Bohužel ve středu jsem kvůli zkoušce nemohl jít na zahájení této akce, zašel jsem až ve čtvrte. Vybral jsem si 2 filmy, a to "Tajemný hrad v Karpatech" a "Vrchní, prchni!". Nemůžu říct, že by tam bylo hodně lidí, vlastně 2 Češi a asi 5 nebo 6 Korejců. Na sruhou stranu to docela chápu. Vždyť kdokoliv, kdo nerozumí česky z těch filmů (hlavně třeba z tajemného hradu) nemůžou nic mít. Přeložit nářečí do angličtiny je nemožné a bez toho to ani dobře nevyzní. Každopádně já, jakožto milovník filmů, jsem byl nadšen:)
Na promítání jsem také potkal zajímavého člověka, Michala, který už 3 roky žije v Jižní Korei hraje v Seoulském filharmonickém orchestru. Jelikož je o nějaký ten pátek starší a vydělává si, musel jsem přijmout pozvání na večeři, kam jsme zašli mezi jednotlivými filmy, a za což mu ještě jednou děkuji:)

Odkaz na pár fotek je ZDE.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

o nejaky ten patek...nebo 300 neco. Rado se stalo. :)