čtvrtek 15. května 2008

63 Building

Proč zrovna "63"? Někdo by si mohl myslet, že je to výška budovy v metrech... nee, není to mu tak, je to počet pater nejvyžšího mrakodrapu tady v Seoulu. A jelikož je v 60. patře rozhledna s kavárnou a v několika patrech pod tím spousta restaurací, rozhodli jsme se tam s Fionou zajít. Mým spolubydlem Chi-Hunem mi bylo doporučeno, že je to velice krásné v noci a tak jsme se k této budově vydali později.
Kdo mě zná, tak ví, že mám docela strach z výšek a když jsme vyjížděli na výhlídku (v 60. patře) výtahem, který je prosklený a jede na obvodu budovy, takže je vidět výška, do které stoupáte...no necítil jsem se zrovna nejlépe. Stále to ale nebylo to nejhorší. V jednom místě vyhlídky je krásně udělaná podlaha ze skla a je vidět až úplně, ale úplně dolů a tam jsem se cítil fakt hodně mizerně (všichni okolo z toho měli docela srandu:P). Nicméně výhlídka to byla naprosto úžasná. Jelikož je 63Building na břehu řeky Han (obrovská řeka, která Seoulem protéká), tak byl výhlen naprosto nádherný. Vše okolo řeky svítilo, všechny výškové budovy jsou jrůznými způsoby nasvícené, zkrátka pohled k nezaplacení:)
Když jsme si vše prohlédli, sjeli jsme do 59. patra, kde je luxusní restaurace v západním stylu a jelikož jsme v menze na kolejích nestihli večeři, tak jsme se tu pěkně nadlábli:)
Jedinné, co jsme nějak nevychytali byl čas, na který jsme zapoměli. Na koleje jsme dorazili asi v 0:30 s tím, že koleje se o půlnoci zavírají. Naštěstí jsme se dovnitř jakýmsi způsobem dostali, takže vše v pořádku:)

Fotky ZDE.

Žádné komentáře: