pondělí 19. listopadu 2007

Seoul - co jsem si ani nedokázal představit

Je téměř krásné sobotní dopoledne a my se s Míšou rozhodli, že vyrazíme do Seoulu. V plánu bylo navštívit In-sa-dong (část, která je oblíbená turisty, protože je zde ke koupení nepřeberné množství všeho možného korejského;)) a to se nám nakonec vlastně i podařilo.
Ale co tomu předcházelo jsem si nikdy ani nedokázal představit. Jelikož jsme přesně nevěděli, jak se do námi chtěné ulice dostat, pěknou chvíli jsme procházeli Seoulem. Z ničeho nic jsme se ocitli na jakési obrovské ulici, kde po obou stranách byli obchůdky (to není vůbec neobvyklé), ve kterých se prodávali pouze věci jako zahradní hadice, jinde jen šroubky, o kus dál to byly čerpadla různých velikostí, v jiném obchůdku jste dostali koupit asi sto druhů hasicích přístrojů, dál zahradnické nářadí, výstražné kužely na silnici či několik velikostí bojleru. Zkrátka jsme asi půl hodiny procházeli touto ulicí a nenarazili na nic jiného než na železářství. Nepochopitelné.

Prostě naprosto neskutečné. Kdejaký český kutil by se na této ulici pěkně vyřádil:)

Na druhou stranu nás tato ulice dovedla ke Steakhouse. Australská restaurace, kde se prodávají jen steaky. Po těch 3 měsících, co jsem v Korei jsem se konečně pořádně nadlábl. Prožil jsem naprostý chuťový orgasmus... Žádná rýže, žádné kimči, jen steak, velká žebírka a hranolky...:)

Co víc bych si v tu cháli mohl přát...

Všechny fotky najdete ZDE.

5 komentářů:

Vojta řekl(a)...

Podobný nedostatek "pořádného" jídla jsem pociťoval už po pár dnech, takže tě naprosto chápu:)

Martin Vlnas řekl(a)...

ale ono to tak uplne neni, staci si dvakrat tydne zajit na sangjopsal nebo tongmjopsal a pridel masa mate splneny s prehledem. navic je to pekelne dobre.

Ale neni nad poradny krvavy stejk, pravda, pravda....

panMara řekl(a)...

naprosto chapu a orgasmus preju. ja ho nedavno zazival doma s rohlikem a vysocinou :-)

jakudo řekl(a)...

sangjopsal je dobrý, to každopádně. Ale je to na dlouho a nejlevnější to taky není...ale rád to teda mám:)

Rohlík s vysočinou??? To bych asi umřel blahem... Až se vrátím domů, tak budu muset začínat opatrně... Nejpve rýži kimči a kuře, pak jen rýži a kuře pak rýži a vepřový a pak možná zkusit něco bez rýže:D

Anonymní řekl(a)...

teda to mi mrzi že ani ten rohlik s vysočinou tam nemají..ale kubiku vydrž už jen par mesicu ryže s ryží:-)