sobota 24. listopadu 2007

Nejlepší mezinárodní párty:)

Je tomu pár dní, kdy jsem se zúčastnil jedné menší, ale o to zajímavější mezinárodní párty. Začátek akce byl pro mě stanoven na 3:30 ráno.
...ano přesně tak, ve 3:30 ráno mi začala internetová párty s mými přáteli doma v Čechách. Večer jsem shlédl několi filmů a asi o půl 4 ráno zvoní Skype a na "druhém konci drátu" už vidím usměvavé tváře mých kamarádů:) Sešli se u jednoho počítače, aby se mnou mohli poklábosit. Dokonce přinesli i kytaru, takže Zdenda se svým menším sborem mi zapěli i nějaké české písně. Vážně mě to potěšilo jako asi nikdy nic. Mám prostě doma naprosto skvělé přátele:)
Spát jsem šel v 5 ráno:D

Díky Pájo, Inčo, Zdendo!!!


To jsou oni - Pája, Inča a Zdenda přilepení na monitoru jejich PC


Zahráli několik písní...


..popilo se něco vína...


...občas se i tancovalo...


A nakonec se Inča pochlubila svými svaly:D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Bylo mi ctí Ti udealt radost:-)
Opatruj se tam.:-)