neděle 6. srpna 2006

38.den (neděle 6.8.2006)

...bohužel ve 3 ráno se jakýsi zaměstnanec letiště rozhodl, že tenhle vozík potřebuje. To mě pěkně dožralo a rozhodl jsem se vstávat. Okolo 5 se začali lidé ze sedaček zvedat a stavět do fronty na odbavení - vhodná příležitost k zabavení jedné sedačky. Obložil jsem se svými kufry na které jsem se tak trochu položil a usnul jsem na další asi 3 hodiny:)
Sice to nebylo nic moc, ale lepší než nic. Chtěl jsem se zbavit co nejrychleji zavazadel (měl jsem 2 velké kufry a malý batoh). Byl jsem ale ve špatné budově. Tak jsem se zeptal jakési slečny, která organizovala ten obrovský chaos, který tam byl a ona mi řekla, že to prý je jednoduché. Že prý musím jen přes ulici, kde jsou mezistátní lety. Vyrazím a zjišťuji, že je to pravda. Bohužel zřejmě netušila, kde je Česká republika a Praha, protože z budovy naproti létaly letadla jen do Mexika. Byl jsem tedy poslán do jiné budovy. Tak proč ne. Dorazím tam, vystojím si frontu a další "milá" slečna mi oznámila, že jsem tam moc brzy. Prý až 6 hodin před odletem. OK a jen se zeptám jestli jsem teda správně. Zkontrolovala mi letenku, řekla že jo a bylo to... Nějaký turista mi poradil, že na terminálu 4 je hodně obchodů a restaurací. Jelikož jsem měl velký hlad a nějaké poukazy na jídlo, a jelikož bylo už asi 10 hodin a já pořád nesnídal, zastavil jsem se v terminálu 4 k McDonaldovi na snídani. Všechno bylo s vajíčkem...ale docela dobré:) Bohužel z letiště jsem vypadnout nemohl, protože s těmi zavazadly se to nedalo. Docela mě to mrzí, protože jsem se do New Yorku chtěl vždycky podívat. Ale na druhou stranu jsem byl docela unaven. Zaplul jsem do jakéhosi prostoru, kde byli sedačky a vyzkoušel jsem, jestli je na tom letišti bezdrátový internet. BYL!!! První dobrá zpráva, už jsem se nemusel nudit:) Po chvilce se za mnou zastavila jakási černoška z Afriky, prý jestli mi jde internet a jak, tak jsem jí to vysvětlil a zakecali jsme se. Docela příjemná paní. Byla to učitelka angličtiny, která byla ve státech na nějakém kurzu. Během asi 2 hodin se k nám přidalo dalších asi 5 lidí a vypadalo to trochu jako v internetové kavárně:)
Je 6 hodin před odletem a já se vyrážím zbavit zavazadel... Zpátky do terminálu 3, znovu jsem si vystál frontu, slečna mi zvážila zavazadla, začíná se připravovat na letenku a v tom se zarazí a říká, že jsem zase špatně (i když několik hodin před tím mi jasně tvrdila, že jsem správně, ale bohužel). Poslala mě zpátky na 4 terminál a tam se prý mám zeptat. Jedu tam, najdu místo, kde se budu odbavovat, ale bohužel prý jen 2 hodiny před odletem. Takže znovu na internet a další čekání. O půl 4 jsem se konečně zbavil zavazadel:) Obrovská úleva. Už se o ně nemusím starat! Pak už jsem si jen zašel na druhé jídlo, které jsem měl taktéž proplacené a hurá do letadla. Rozloučil jsem se s mými novými přáteli z letiště a vydal jsem se na můj poslední let...

Žádné komentáře: