sobota 5. srpna 2006

37.den (sobota 5.8.2006) - odlet

V 1:25pm - odlet letadla do New Yorku, kde jsem měl přestoupit na let do Prahy. Bohužel, nestalo se...

Na letišti nám několikrát oznámili, že letadlo má zpoždění a hned jak opraví jakousi závadu, že poletíme. Po asi 2 hodinách tohoto oznamování řekli, že let byl zrušen. No co už se dá dělat. Nabídli mi ubytování na jednu noc v Miami a druhý den bych mohl letět tím stejným spojem. Jelikož z New Yorku mi letadlo mělo odlétat asi v 5:45 večer, zeptal jsem se slečny od té dopravní společnosti, jetli bych tu noc nemohl strávit namísto v Miami v New Yorku, abych měl celou neděli na New York. Ona byla moc ochotná a let do New Yorku mi zařídila ještě na sobotu večer. Bohužel mi nemohla zajistit ubytování, protože to se musí zajistit na místním letišti. Řekl jsem si, že by to nemělo vůbec vadit. Když jsou tak milí v Miami, proč by nebyli tak milí i v New Yorku. Chyba! V New Yorku jsem narazil na samé blby... Slečna od této společnosti se mi snažila vnutit to, že v celém New Yorku mi nemůže zajistit ubytování, protože je všude plno - to se mi zdá nemožné. Jediné, co udělala bylo to, že mi zajistila transfér do druhého New Yorského letiště a dala mi 2 poukazy na jídlo. Nezbývalo mi nic jiného, než tedy přejet do druhého letiště a tam přespat. Zavolala mi taxi, já nasedl a na koho jsem nenarazil...další blb. Řidič se rozhodl, že jako turistu mě oškube. Prý, že tip (spropitné) budu platit já a že to bude dělat asi 20 dolarů... To mě docela vytočilo a začal jsem dělat taky blbýho, že nevím, co to "tip" je a že všechno má platit ta dopravní společnost a že nemám u sebe žádné peníze a podobně. No naštěstí jsem ho nějak ukecal a nasranej mě vyložil na mezinárodním letišti JFK. Tam jsem vlezl do první budovy a jelikož všechny sedadla byla obsazená, našel jsem si jakýsi větší vozík, kde jsem se pokusil vyspat (byla asi 1 hodiny v noci)...

Žádné komentáře: